Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Wysyłka

Dostawa na terenie Polski (wartość zamówienia powyżej 350 PLN)

Przesyłka kurierska (przedpłata, płatność przy odbiorze):

0 PLN


Przesyłka paczkomatowa (przedpłata, płatność przy odbiorze):

0 PLN


Dostawa na terenie Polski (wartość zamówienia poniżej 350 PLN)

Przesyłka kurierska (przedpłata)

17,00 PLN


Przesyłka kurierska (płatność przy odbiorze):

22,00 PLN


Przesyłka paczkomatowa (przedpłata):

12,00 PLN


Przesyłka paczkomatowa (płatność przy odbiorze):

15,00 PLN

 

W przypadku wskazania adresu dostawy Towaru, który nie znajduje się na terytorium Polski, mamy możliwość odmowy przyjęcia Zamówienia.

Czas dostawy:

Czas dostawy (czyli czas oczekiwania na otrzymanie danego Towaru) obejmuje:

  1. Czas realizacji Zamówienia (przygotowania Towaru do wysyłki),
  2. Czas dostarczenia Towaru przez przewoźnika.

Zamówienie realizujemy w maksymalnie 2 dni robocze tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i dni wolnych od pracy. Do powyższego czasu należy doliczyć czas dostarczenia Towaru przez danego przewoźnika, który uzależniony jest od wybranej formy dostawy. Przesyłki kurierskie/paczkomatowe doręczane są w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i dni wolnych od pracy) w ciągu 24 godzin od nadania. Możemy wstrzymać się z wysyłką zamówionych Towarów do czasu otrzymania zapłaty pełnej ceny wraz z kosztami wysyłki, z wyłączeniem wyboru przez Klienta opcji płatności za pobraniem.

Co zrobić jeżeli czas doręczenia wydłuża się?

W trakcie etapu dostarczania Twojej przesyłki przez przewoźnika na bieżąco możesz sprawdzać jej status za pomocą numeru listu przewozowego (otrzymasz go za pośrednictwem poczty e-mail, gdy wyślemy paczkę). Masz możliwość skontaktowania się z dostawcą telefonicznie albo skorzystania z możliwości śledzenia Twojej przesyłki na stronie internetowej przewoźnika.

Ważne: masz możliwość weryfikacji zawartości Twojej przesyłki w obecności kuriera. W przypadku, gdy przesyłka jest uszkodzona lub posiada braki masz możliwość spisania w obecności kuriera protokołu reklamacyjnego, który ułatwi nam i usprawni rozpatrzenie reklamacji. Więcej informacji znajdziesz na stronie firmy kurierskiej.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel