Wysyłka
Dostawa na terenie Polski (wartość zamówienia powyżej 350 PLN)
Przesyłka kurierska (przedpłata, płatność przy odbiorze): |
0 PLN |
Przesyłka paczkomatowa (przedpłata, płatność przy odbiorze): |
0 PLN |
Dostawa na terenie Polski (wartość zamówienia poniżej 350 PLN)
Przesyłka kurierska (przedpłata) |
17,00 PLN |
Przesyłka kurierska (płatność przy odbiorze): |
22,00 PLN |
Przesyłka paczkomatowa (przedpłata): |
12,00 PLN |
Przesyłka paczkomatowa (płatność przy odbiorze): |
15,00 PLN |
W przypadku wskazania adresu dostawy Towaru, który nie znajduje się na terytorium Polski, mamy możliwość odmowy przyjęcia Zamówienia.
Czas dostawy:
Czas dostawy (czyli czas oczekiwania na otrzymanie danego Towaru) obejmuje:
- Czas realizacji Zamówienia (przygotowania Towaru do wysyłki),
- Czas dostarczenia Towaru przez przewoźnika.
Zamówienie realizujemy w maksymalnie 2 dni robocze tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i dni wolnych od pracy. Do powyższego czasu należy doliczyć czas dostarczenia Towaru przez danego przewoźnika, który uzależniony jest od wybranej formy dostawy. Przesyłki kurierskie/paczkomatowe doręczane są w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i dni wolnych od pracy) w ciągu 24 godzin od nadania. Możemy wstrzymać się z wysyłką zamówionych Towarów do czasu otrzymania zapłaty pełnej ceny wraz z kosztami wysyłki, z wyłączeniem wyboru przez Klienta opcji płatności za pobraniem.
Co zrobić jeżeli czas doręczenia wydłuża się?
W trakcie etapu dostarczania Twojej przesyłki przez przewoźnika na bieżąco możesz sprawdzać jej status za pomocą numeru listu przewozowego (otrzymasz go za pośrednictwem poczty e-mail, gdy wyślemy paczkę). Masz możliwość skontaktowania się z dostawcą telefonicznie albo skorzystania z możliwości śledzenia Twojej przesyłki na stronie internetowej przewoźnika.
Ważne: masz możliwość weryfikacji zawartości Twojej przesyłki w obecności kuriera. W przypadku, gdy przesyłka jest uszkodzona lub posiada braki masz możliwość spisania w obecności kuriera protokołu reklamacyjnego, który ułatwi nam i usprawni rozpatrzenie reklamacji. Więcej informacji znajdziesz na stronie firmy kurierskiej.